ponedeljek, 9. februar 2009

Še vedno čakamo na vizo

Zgleda da ti avstralci res počasi delajo in to tako da mi je že vse skupaj malo smešno. Tolažim se s tem da, ko pridem dol v DU in se zaposlim, da tudi meni nebo treba hitro delati tako kot smo navajeni tukaj v europi....hehe. No res zdaj pa res mislim da bo počasi prišo dan, ko mi bodo sporočili "hej viza je odobrena" do takrat pa bomo malo še počakali. Glede samega postopka ni nič novega, aja razen tega da so zahtevali ime in priimek poveljnika v vojski, katerega žal nevem, ker so se pri nam v vojski, vsaj takrat ko sem jaz bil, poveljniki menjavali kot po tekočem traku. Sem probal dobiti na MORSU in ostalih vojaških uradih to informacijo pa ni "šans" da ti kaj povejo. Na enem uradu so mi celo rekli naj jim jaz povem ime in priimek oni pa bodo potrdili in da drugač negre, sem ji povedal, da če bi jaz vedel to, da jih sploh nebi klical. No tolko o naši birokraciji. Na koncu sem na migracijski urad poslal ime in priimek takratnega generala hehe pa še zlagal se nisem saj je on bil poveljnik vseh poveljnikov. Bomo vidli kaj bojo rekli. No tolko o samem postopku.
Zdaj pa res nisem dolgo nič napisal na tem blogu upam da tisti, ko berete moj blog neboste zamerili samo to čakanje res ubija.Bom se potrudil, ko bom že enkrat v DU da bom redno pisal in vas obveščal o najinih dogodkih. ker pa nisem res en čas pisal se je spet nabralo toliko "materiala" da bom v tem postu omenil samo nekaj utrinkov kako smo si krajšali ta čas. Seveda kot je pri nama v navadi spet smo hodili malo na izlete, pa na sankanje, vmes je bila še novoletna zabava in meni kar je najbolj pomembno od vseh teh je zaroka. Ja prav ste prebrali z mojo drago sva se zaročila. Poroka pa bo nekje v decembru v DU oz mogoče tud na kakšnih otokih....bomo vidli.
No naj omeni prvi od izletov kaj se je zgodil vmes med čakanjem. S podjetjem ProPlus, tam kjer dela moja draga, smo se odpravli na dvo dnevni izlet na Pag. To je bilo od 14-16.11.2008. takrat je namreč Proplus praznoval 10 obletnico obstoja, ker pa midva imava tud malao sreče sva ta čas tud midva praznovala 10 obletnico najine zveze. Si lahko samo mislite kako je bilo noro vse skup.
Da nebom preveč opisoval najboljše je da si ogledate nekaj slik spodaj ali pa na picasaweb album..povezava je na levi strani.

tako je že blo na poti na Pag hehe...
to pa so tri ribe s firme proplus "Dobra riba daleč pririba"

Ja imeli smo tud kolesarja s sabo hihi...
smo ga tudi učili malo migat....
na plaži...
ops...

kot se za nas planince spodobi smo tud bli na najvišjem vrhu Paga
Kaj več o otoku pagu pa prilagam link:
Tu pa je nekaj utrinkov z novoletne zabave katera je bila na kmečkem turizmu Goričan v Polskavi.


Pred večerjo

women...


brez plesa seveda ni šlo...
enim je pač premalo en kozarec hehe...

to je sevda bilo po večerji....


za na konec pa....

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Čestitamo za predporočni korak,zdaj bi bil čas da se prikažete downunder